Blogguppehåll

Hej vänner!

Idag är lite av min energi tillbaka vilket är skönt! Igår orkade jag inte ens ta mig till affären så Anders o Carro fick handla åt mig. Tack! :)

Idag har jag orkat med både Bauhaus, Maxi och Apoteket! Så, det går åt rätt håll!
Imorron är det ju Linköping som gäller och en liten släktträff och då vill jag vara pigg. Neo visar dock tendenser att kunna bli lite förkyld (hoppas inte!) så jag bunkrade upp med en massa saker från apoteket ifall det skulle bryta ut ordentligt.

Så - under helgen blir det lite bloggstopp men jag är tillbaka på måndag igen med nya fräscha tag :)
Ev ett litet snabbt inlägg imorron innan vi åker ;)


Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Becca

Hoppas ni får en bra helg i Linköping och att Neo får hålla sig frisk :)

2010-10-08 @ 18:10:44
URL: http://booken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0