Bloggfritt?

Go morron bloggläsare!


Det blev visst ingen uppdatering igår :O Jag va bara sååå trött igår efter jobb, jag trodde jag skulle somna i bilen påväg hem. Kände mig verkligen som en trafikfara! Men hem kom jag, hel och välbehållen. Det får verkligen inte hända mig nått, vad skulle Neo göra utan både sin mamma o pappa? Nä, den tanken skrämmer livet ur mig...Bort med den tanken NU.


I helgen har vi faktiskt inga planer alls. Kanske köra ner till stan och promenera? Vet inte varför jag blev sugen på att göra de bara sådär ;) Får se vad vi hitta på, nått blir det alltid!


Måste bara kommentera Idol. Helt klart rätt personer som gick vidare till fredagsfinalerna. Weise är jag dock osäker på...gillar inte den "stekaren" riktigt. Sjunga kan han men fan vad jag retar mig på honom, kan inte sätta fingret på vad det är med honom som gör att jag känner så...

Jay och Sassa från HELSINGBORG hejjar jag ju såklart lite extra på (speciellt Jay). Hmm, vet inte om han hade behövt fråga faktiskt...:P haha Eller jo, kanske lite, hoho!



Nä - dax för lite frukost idag? :)


Hoppas er morgon börjar FINT.


Kommentarer
Postat av: Linda

Tycker detsamma om Weise, gillar inte alls honom, han är irriterande på något sätt, haha...han sjunger egentligen bra men näää...

2010-10-02 @ 19:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0