WorkOut

Sveeeetigt säger jag bara! Jag och Linda från jobb började träna tillsammans idag och vi körde 30 min spinning och 30 min överkropp. Efter de satte vi oss i en varsin massagestol och blev knådade :) Imorron kommer jag mest troligt känna mig överkörd men de är det värt. Nu ska kroppen vakna till liv igen...Rökandet ska minska och med tiden försvinna helt. Jag har inget nikotinberoende, jag röker mest i sällskap, det är då jag har svårt att så emot. Är jag ensam en hel dag röker jag oftast inte. Men allt har sin tid och jag gör precis vad jag känner för just nu, jag vill inte pressa mig själv för mycket för då är jag rädd för att falla, och falla hårt...

Nu ska snart lillkillen nattas och jag ska krypa ner under min suuupersköna filt och bara myyysa.

Btw, min mobil är glömd på Rubinvägen så om jag ej svarar så vet ni varför.


Ha en skön kväll!

Kommentarer
Postat av: Becca-Mamma till Ellen

Vad flitigt av er! :) Och du gör helt rätt i att ta en sak i taget. Att du och Neo mår bra är huvudsaken. Hoppas ni får en skön onsdag. Kram

2010-11-10 @ 10:16:13
URL: http://booken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0