Vardagsrummet so far



Väggen där tvn ska sitta: klar! Vitt och fräscht!



Väggen mot mitt sovrum! Här blir det tapet.



Väggen bakom soffan. Här har ni en "sneak peak" av tapeten! I'm in love...<3




En liten sak till bara: jag "råkade" ta hål i navlen idag! Har haft de innan men fick en smäll så jag va tvungen att ta ut den. Har länge funderat på att göra de igen men va inte säker eftersom jag trodde jag skulle bli gravid ganska snart efter Neo men så blir ju nu inte fallet...Kommer bli fin fint! :) Nu ska magen bara trimmas till lite också...;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Det ser jättefint ut Ida! Ska bli spännande att besöka er snart :-) Hihi, det är skoj med piercingar! När jag berättade för Ida att jag haft i tungan trodde hon inte på mig ;-) Jag håller på att spåna på en tatuering, vet inte hur jag vill den ska se ut än bara :-) Kram

2010-11-02 @ 18:35:43
Postat av: Emma

Ååå.. jag är SÅÅ nyfiken på hur det kommer att bli i ert hus. Ser i alla fall ut att bli riktigt snyggt. Du måste gå runt och fota verända rum när det är klart! Kök, badrum, vardagsrum, sovrum och Neos rum osv.. :)

Önskar er all lycka med det nya huset.

Kram

2010-11-02 @ 19:45:06
Postat av: Becca-Mamma till Ellen

Vilken fin tapet! Ska bli kul att se hur det ser ut när det är färdigt :) Kram

2010-11-03 @ 12:30:39
URL: http://booken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0