Ute




Det är ca -10 grader ute och det kändes! Kinderna blev alldeles RÖDA :)



Neo bara satt och hängde med i pulkan. Inga försök att ta sig ur den inte ;)



Tänkte visa lite mer av min bakgård. Här har jag bla en sandlåda som nog kommer användas flitigt i vår :)



Här är min ingång. Först går man in i uterummet och därinne finns huvuddörren på vänster sida. Mysigt och det är inte alla som har två dörrar på det viset nuförtiden :)


Nu ska lilleman snart isäng så jag kan göra mig redo för resten av dagen som består av julklapps och stockholmsshopping! Om en vecka på fredag ska jag ju upp till den stora huvudstaden :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

så bra med dörrarna. skönt att kunna ställa vagnen innanför dörren utan att behöva ha den inomhus. :D

2010-11-30 @ 13:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0