Uppe med den berömda tuppen...

Go morron!

Här tyckte Neo att vi skulle vakna strax innan halv sju! Dock tror jag han somnade om till kl sju för det gjorde iaf jag och jag brukar inte somna om om han för väsen i sängen ;)

Hur som helst kanske det är bra att vi kom upp i tid idag. Neo ska hem till mormor och morfar vid nio-tio tiden eftersom jag har en heldag till i huset med städ, pyssel och plock! MYCKET att göra i mitt "lilla" hus men det ska nog bli bra till slut även om det kommer ta en evighet :P


Btw, jag tror att jag såg en tand sticka fram litegrann i Neos överkäke nu imorse! :) Det är ju dax att de tänderna kommer nu, han kan ju inte bara ha fyra tänder där nere hela livet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0