Torsdag


Ojojoj, dagarna bara springer förbi!

Igår va Neo hos sin farmor hela dagen medans jag tränade och hängde med Linda när hon skulle tatuera sig. Tatueringen blev superfin och träningen gick toppen, tog i som aldrig förr! :)

Vaknade upp imorse, väldigt trött! Ville bara stänga de blå igen och somna om, va INTE redo att gå upp! Men de va ju lilleman så de va bara att ta med det lilla busfröet upp :)

Nu sover han förmiddag och jag har hunnit sätta upp en trådlös ringklocka. Den som sitter här funkade inte och jag orkade inte lista ut felet på den heller så jag la 99 kr på en ny ;) Den kan man ju dessutom ta med sig runt, varför de nu skulle behövas, haha!


Idag är det babysim igen! Neo älskar ju att bada! Så fort man frågar honom om han vill bada så lyser han upp och börjar skratta och tittar mot badrummet <3 Mitt hjärtegryn...
Det är fantastiskt att vara med om när en liten människa växer upp. Jag blir hela tiden förvånad (och stolt) när Neo förstår vad jag säger! Han fattar väldigt mycket nu, min lille skrutt.




Två lite halvdåliga bilder från förra veckans babysim. Neo vad det enda barnet som ville (och kunde) plaska i vattnet, de andra va ju så små, 3-4 månader typ! Minisar! :)


Kommentarer
Postat av: johanna

gud va mysigt! Längtar tills vi ska börja på babysim! var går ni nånstans? jättehärliga bilder :)

2010-11-25 @ 15:20:22
URL: http://growinglove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0