Tack!

Go morron alla bloggläsare!

Hoppas ni sovit gott?
Jag gick och la mig strax efter 21 igår, orkarde inte skriva ett sista inlägg innan dess ;)

TACK alla fina läsare för all tips jag fått ang mina finnar! Jag vet nu vad jag ska testa först och funkar inte de ska jag testa nästa tips! Ni är GULD värda :) TACK!







Här har vi tre fina höstbilder på min söta son från vår prommis i skogen igår.
Efter prommisen körde vi hem till mormor o morfar (Neos) och hade det mysigt och åt middag.
Neo somnade som en stock i bilen påväg hem efter att ha varit vaken sedan kl 11! Väckte honom som snabbast för blöja, pyjamas och välling sen somnade han om gott igen i egen säng <3


Trots att jag la mig tidigt igår är jag ändå MEGA trött idag plus att jag känner mig tung i skallen...Hoppas att det bara är tröttheten som gör de och inget annat som spökar!


Psst! I helgen blir det nog flytt för mig ;) *hoppas*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0