Sunday morning


Gomorron sunshines!

Ännu en natt med bra sömn i detta hushåll!
Ändå är jag klart hur trött som helst ;) Man kan inte vakna utvilad kl 7 på morronen, inte jag iaf!

Idag ska jag äntligen se om jag kan rensa i garderoben och få in mina kläder som fortfarade ligger i resväskan sedan vi flyttade tillbaka :) Jag blir tokig på all oorganisation, vill ha allt fixat NU! Men inser att det ej är möjligt så får sänka mina krav på mig själv en smula.

Snart blir det frukost för moi, är riktigt hungrig idag! Trots en goood middag igår med biffar, pressad potatis och pepparsås och sen lite choklad på de ;) Borde vara mätt fortfarande, haha!


Bjuder på en liten skön bild på oss från igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0