Sömn!


God morron!

Inatt har varit en UNDERBAR natt. Neo har inte gjort ett enda ljud av sig :) Jag vaknade 7:20 och hörde hur han andades tungt. Det har typ inte hänt att jag vaknat INNAN Neo, haha! 7:50 vaknade fisen och dagen kunde börja på riktigt!

Jag ska strax få i mig lite frukost och fixa till mig. Sen ska vi ut och åka pulka! Jag fick låna en babypukla av en bekant eftersom jag inte fått tag i en egen, de är typ slut ÖVERALLT! Jag vill inte ha en babypulka utan en vanlig där jag kan åka med ;) Men som sagt, de är slut överallt...Så babypulkan duger bra sålänge!



Provade Neos overall igår och den är fortfarade såååå himla stor! Titta på honom, han bara ligger där och drunknar, haha! Det är en stl 80 så den borde passa bra men den MÅSTE vara stor i storlekarna...Alla hans andra 80 plagg passar ju jättebra...Well, han får ha sin vinterjacka och termos ett tag till, de funkar ju också bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0