Snart sovtajm


Nu är det strax dax att krypa ner i bingen, jobbdag imorron! Min mage har känts bra, hoppas att den lugnar ner sig en aning...eller det är ju iofs jag som ska lugna ner mig och det har jag gjort och då svarar magen med att må bra! Men den inre stressen är ju den lömska, den känner man inte förrän man känner den om ni förstår vad jag menar :)

Neo sussar nog sött nu hos farmor och farfar. Hoppas att han ger dom en god natts sömn! Givetvis så han själv också får en bra natt ;)


På lördag ska jag byta däck så innan dess blir det inte mycket bilkörning, bara till jobb imorron! Det är snorhalt och mina sommardäck greppar inte ett skit. Skönt när dubbarna kommer på, då känner man sig lite säkrare även om det kan finnas andra i trafiken som kör som spån.


God natt på er allesammans! Hoppas ni kommer sova GOTT!


Kommentarer
Postat av: johanna

kör försiktigt!

2010-11-25 @ 23:21:49
URL: http://growinglove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0