Skit mage!


Trodde att jag skulle vakna upp piggare och på bättre humör idag men så blev de inte riktigt...

Inatt fick jag så känningar av min magkatarr...:/ Ni som har eller har haft vet hur j*vla ont det gör. Man vrider sig av smärta. Och denna gången kunde jag inte hitta mina förbannade piller heller! Hatar denna oreda det är här hemma! Hittar inget, vet inte vart nått finns!!
Kommer jag palla detta eller kör jag slut på mig själv totalt...? Tiden får utvisa...

Så idag va jag totalt slut och öm så jag orkade inte ta mig till jobbet...:( Får se om jag istället kan få ordning på lite saker här hemma, det är ju antagligen de som gjort att jag fått känningar av magkatarren just nu...

Jag vill bara bo och leva, är det för mycket begärt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0