Röda jag


Det är mycket RÖTT pågång nu känner jag, eller vad tycker ni? ;)



Idag tyckte jag de va dax att ta på mig min julkofta. Den har jag haft i 3 år nu och jag änvänder den bara vid jul! Köpt på Gina.
Jeans, också Gina.
Linne, Gekås.



Min förbannade plattång ville inte alls starta idag trots en massa bankande på den...! Så jag får ta håret i en svans idag, vill inte gå runt o se ut som ett troll heller! ;)



Så, för att kompensera håret tog jag idag på mig ett par vita örhängen, från Glitter tror jag, och slängde på lite mascara som jag sällan använder :) Det borde göra susen, haha!

(Som ni ser på bilden ovan har mina hudproblem inte blivit bättre än trots att jag äter några naturpiller som ska ta bort finnarna. Jag får dock ge dom lite mer tid, en månad till eller så)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0