Partyoutfit


Vistelsen i Stickholm kommer bjuda på en utgång, på lördagkvällen gör jag och Åsa stan osäker!
Frågan är dock VAD jag ska göra den osäker i...klädesmässigt alltså ;)

Dessa är realisktiska alternativ...Ska ta en dag och köra runt och prova alla!



De två översta plaggen är från Gina. Shortsen hade jag isf tänk ha till en militärgrön spetströja...

Bottenklänningarna från H&M är båda två underbara. Ska man ut i Stockholm är det väl klänning som gäller,
eller?

Nä - en shoppingtur i helgen kanske...? Öhh, eller jag får se hur jag gör med de, det är ju lönehelg = MYCKET folk...!

Vad tycker ni om plaggen?


Kommentarer
Postat av: Anonym

3an är skitsnygg!

2010-11-25 @ 17:52:09
Postat av: Anonym

Den blommiga eller den svart/beiga klänningen är du;) miin favvo e heeelt klart den svart/beiga... Mjaaauuuu ;)

2010-11-25 @ 18:12:48
Postat av: Linn

Jag gillar den nedersta klänningen från h&m!

Superfin!! = )

2010-11-25 @ 18:33:48
URL: http://enstoltmamma.blogspot.com
Postat av: Charlotte

Du är nog mer den klänningen längst upp. Den blommiga från Gina!!



Puss

2010-11-25 @ 20:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0