Ovanvåningen

Fick röjt rejält på ovanvåningen igår, tack mina underbara syskon för hjälpen! <3

Såhär blev de efter att ha plockat ihop ett gäng möbler som stod här och drällde ;)



Allrummet precis när man kommer upp för trappan



Skorstenen som går genom huset smyckad med en "tavla" från Kina som bästaste Åsa köpte till mig när hon bodde där!



Här går trappan upp och ovanför den är nån skum fondvägg av nått bergslandskap...De som bodde här innan ville inte tapetsera över den, de tyckde den va för originel...hmmm...originelt ful! Men det är inget jag har överst på "min-att-göra-lista" direkt. En sak i taget :)



Gästrummet. Ännu ett hopplock av möbler ;)



Hihi min toalett där uppe är rosa och blå! Det måste vara barnen som bodde här innan som bestämt detta! :P


Kommentarer
Postat av: Kaatzi

Vad mysigt allrummet blev.

Älskar din matta! Har en likadan fast röd.



Resten av huset verkar ocksp vara jättefint.

2010-11-15 @ 21:11:56
URL: http://kaatzi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0