Ny dator?


Just nu lånar jag Maysans och Nonnes bärbara dator och det är suuupersnällt av dom att låna ut den :)
Men känner att jag vill ha en egen och det NU!
Jag funderar på om jag ska åka till Elgiganten i eftermiddag och kolla vad de har. Jag vet vad jag vill att den ska kunna göra så då e de ju bara att babbla upp allt som ska finnas och sen se vad de rekomenderar.

Bläää, det är bara en massa utgifter hela tiden...


Snart dax för lunch hos familjen Andreasson/Björk. Stekt kycklingkorv med bröd, helt okej en vanlig onsdag (lillelördag).


Funderar på att skriva en sak här på bloggen jag tänk på ett bra tag...för att höra era tankar och åsikter om saken...
Får se om jag gör det eller ej...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ibland kan det vara skönt att bolla ens tankar med andra, det gjorde jag flera gånger för ett år sen... Men i grund o botten så kan man bara själv välja ett beslut och så länge man själv vet att i slutändan e detta det bästa så är det "värt besvären" som kan komma till....

Jag säger hela tiden att folk inte levt mitt liv - de vet inte vad/hur jag upplevt saker och ting! Folk kommer alltid att snacka - men innerst inne vet man vad som är rätt och vad som är fel!

Hoppas du förstår mitt tankesätt...

Kram

2010-11-10 @ 12:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0