Neos vrålåk




Denna coola bobby bilen fick Neo av mormor och morfar! Jag ÄLSKAR dessa bobbycars och det tror jag Neo också kommer göra :)



Av Jockes moster och kusiner fick han en polisbil! Kommer nog bli massor av race med båda bilarna :) Jag kunde inte välja bort en av dom så han fick behålla båda två. De är ju trots allt helt olika egentligen ;)






Denna ramen som numera står i Neos fönsterkarm köpte jag på Ikea i omsdags.
9 kronor,
det är den väl värd? I love Ikea!


Nu blir det till att vänta på att Idol ska börja igen. Tyckte inte ni att detta va den bästa kvällen i Idol hittills?
Alla va superbra. Jay gav rysningar...!


Ha en fortsatt mysig fredagskväll!

Gonatt kära läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0