Me




Jag ville egentligen ta en helbild men det går inte riktigt, jag har ingen stor spegel hemma och iphonen har ingen självutlösare (vad jag vet) så tills jag köpt en stor fin spegel så blir det ingen helbild. OJ! Kom på att jag visst ha en stor spegel, där uppe!! Kanske imorron då för nu orkar jag inte ta om :P



Detta hår! Nu har jag äntligen hittat en fin färg jag trivs mega bra i :) Skönt att inte ha en superblond utväxt även om jag ÄLSKADE det blonda håret...:/

Såja, nyduschad och fräsch! Nu blir det lite hemmafix! Det kommer ALDRIG ta slut.


Kommentarer
Postat av: simone

Vad fin du är :)

2010-11-21 @ 14:20:38
URL: http://fattybom.se
Postat av: Anonym

Hej! Det är verkligen jättefin hårfärg! Kan du inte skriva vad det var för hårfärg du använde? :)

2010-11-21 @ 19:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0