Lördagsmys med mig själv


Neo har somnat, han va TRÖTT efter kalaset! Det blev ju en massa tjo och stim där som vanlig med en 5 åring och en snart 4 åring, hehe! Neo va först lite avvaktande och blev lessen ett par gånger men sen blev han lika tokig han. Riktigt "speedad" så nu sussar han så gott så gott...

Glömde mobilen hemma så det blev inga bilder från kalaset...:(


Nu ska jag ha lite lördagsmys för mig själv. Jag kan inte minnas när jag satt ensam en lördag senast...Känns konstigt, just för att det är lördag. Hade de vatt en annan veckodag hade jag inte känt så.
Samtidigt som det kanske är lite trist att vara ensam en lördagskväll så är det nog nyttigt. Kan inte ha massa folk här varenda lördag ;)

Jag ska snart upp i förrådet och plocka fram julkartongerna så de står redo tills imorron bitti då det är dax att julpynta! Ni har väl inte TJUVSTARTAT?! Mest troligt har ni de för det har vatt en jädra hysteri denna julen ang när man ska julpynta. De flesta har nog redan alla ljusstakar framme. Jag tycker dock det hör till att fixa allt på söndagen (1:a advent), men vissa pyntar i omgångar och flera dagar...? Hur mycket pynt kan man ha liksom...? :)

Vad har ni för traditioner kring införandet av julen i huset? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0