GodMorronTorsdag


Hej underbara läsare <3

Hoppas ni sovit gott!
Nu börjar huset äntligen få upp värmen! Det tar tid att värma upp detta STORA hus! Funderar på om jag skulle köpa nån kamin (utan skorsten då) till vardagsrummet eller matsalsrummet för att få upp värmen ytterligare där. Alla andra rum är varma men de två är så stora så jag vet inte om de blir varmare :/ Jag kan inte brassa på elementen hur mycket som helst, måste ju ha råd att betala räkningen också :P haha


Nog om de, nu ska jag äta frukost sen ska vi upp till Elgiganten och spana ny dator!

Wish me luck!


Kommentarer
Postat av: Paulina

Hej!

Jag var på Väla igår och Bosson's har fått upp sina grejer utanfört Hemtex igen och där fanns en kamin som man har på golvet som värmer upp ett helt rum. (ett stort rum vad jag förstod på tjejen som jobbade där). Den var cylinderformad och skitsnygg och kostade inte mer än 1300 tror jag det var, så det kan det ju vara värt :) Kika in där om det låter intressant!

KRAM

2010-11-11 @ 18:04:10
URL: http://pauislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0