GodMorronTisdag


Åhh underbart! Ännu en härlig natt! Neo har bara velat ha nappen en gång inatt :) Nu när tänderna där uppe kikat fram har han antagligen inte så ont längre, mammas hjärta! <3 Stoppade in nappen vid sju också för jag ville inte gå upp och jodåminsann, Neo somnade om till tio i åtta! Vilken perfekt liten unge ;)

Jag glömde ju min mobil hos Neos farmor och farfar igårkväll så jag tänkte vi skulle bort dit nu, överraska farmor och äta frukost med henne :)

Lite senare idag kommer min kompïs Challe hit då vi ska luncha och sen ta en härlig prommis hade jag tänkt! Vill ut och få frisk luft.

Btw, jag känner mig INTE överkörd idag...Mycket konstigt men det kommer ju med all säkerhet imorron. Idag har jag bara ont i rumpan efter cyklen och lite träningsvärk i triceps!


Nähä - mot rubinvägen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0