Go kväll


Nu är vi så inflyttade på riktigt, jag och Neo. Det känns bra men det kommer ta tid innan vi kommer in i någon form av rutin och att alla saker kommer på den platsen där de ska vara. Ett hus på 180 kvm "gör" man inte bara på en kväll :P



Neos rum. Detta är så lekhörnan ;)



Klädesbyrån



Denna griffeltavlan (stavas de så?) fick Neo, eller vi, av de som bodde här i huset innan oss.



Neo kollar in sitt rum för första gången sedan jag fixat till de. Oh va roligt de va med alla nya spännande leksaker! Mitt hjärta...<3



Hjärtat somnade i min famn helt utmattad nu ikväll. Det blev ingen eftermiddags nap idag så han somnade hos Anders o Carro strax innan vi skulle äta :)

Nu sover han gott i sovrummet som vi kommer dela ett tag till...Får se när jag vågar släppa honom till eget rum. Vi får nog bo in oss först, jag vill inte sova ensam i rummet riktigt än...


Nu ska jag kolla på CSI och efter de Pensionärs jävlar.

Go kväll på er...


Kommentarer
Postat av: Becca-Mamma till Ellen

Vad fint Neos rum blev. Och skönt att första natten gick bra i ert hus :)

2010-11-09 @ 11:34:51
URL: http://booken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0