Festkläder

God morron läsare!

Hoppas att ni sovit bättre än jag! Neo har vaknat typ hundra gånger inatt så lika många gånger har jag vatt tvungen att stoppa in nappen! Vid 5 va kan helt vaken och snackade men jag låg kvar i sängen och tydligen somnade vi om för kl 7 hörde jag honom igen och gav nappen och sen somnade vi ytterligare en gång! Kl 8:15 va de dax att vakna på riktigt, helt okej :)

Jag har dessutom haft ett sånt sug efter att sova på magen inatt trots att jag inte får (för piercingen) så därför har de vatt sååå obekvämt inatt. Jag ville bara verkligen lägga mig på mage! Jag sover inte alltid på mage, jag kan sova på rygg och sidan också men av nån konstig anledning ville jag bara sova på min mage!
Man vill alltid göra de man inte får och kan eller hur e de...? :)
Iaf, hoppas att nästkommande natt blir bättre än denna.


Idag ska jag och Neo, ev Carro också, ge oss ut och se om vi kan hitta lite kalaskläder till Neo till hans kalas den 16 nov. Herregud, om två veckor är min lille grabb 1 år...:/ Ska alla år gå lika fort...?


Då va klockan snart halv tio och det är verkligen tid för frulle!
Jag har en knasig son som just nu sitter och bankar rygg och skalle i sidan av soffan...! Tolstolle nummer 1 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0