Fars dag


Vi är nästan precis hemkomna från Jockes grav. Neo måste ju såklart hälsa på pappa på fars dag...
De va inte riktigt så jag hade tänkt mig att Jockes och Neos första fars dag skulle bli :(



Jockea grav pryds bland annat med en massa fina stenar. På nästan alla står det "jag saknar dig"...Åh Jocke, det är så många som saknar DIG!!



Tre blommor satte jag och Neo som symboliserar vår lilla familj. På nått sätt kommer VI alltid va en liten familj
IDA + JOCKE = NEO <3


Nu ska jag ut i bilen och hämta några fler blommor jag köpte och sätta upp dem i fönstren sen ska jag lägga mig på soffan en stund. Jag har en huvudvärk som inte vill släppa...man brukar få de av att gråta.

Hittade en minnesbok från begravningen och en "vi tänker på dig"-bok från mitt jobb innan och tårarna ville inte sluta komma när jag läste i dom. Nån gång ska de tårarna ut som ligger där inne och trycker...


Kommentarer
Postat av: Johanna mamma till Neo

Lider så fruktansvärt med dig Ida, du är verkligen stark!! Neo har tur som har en sån fin och stark mamma som dig!! Skickar massa kramar till er idag!!

2010-11-14 @ 18:38:22
URL: http://baradu.webblogg.se/
Postat av: Josse

Tårarna bara rinner på mig med nästan varje gång jag läser din blogg! Så himla orättvist de som hänt! Fy f-n! Men du värkar vara så himla stark, som fixAr dig igenom allt detta! O ni har ju fått världens finaste son! Jag älskar din blogg, förresten... Läser den varje dag! Stor kram!!!

2010-11-14 @ 23:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0