EveningWear




På kvällen bär jag aldrig (nästan) samma kläder som på dagen. På kvällen i soffan vill man vara bekväm när man gosar ner sig under filten!
Hittade en av mina gamla favvotröjor, från Cubus. En av de bästa sakerna med att vara tillbaka i huset är att man "hittar" alla grejer man brukade ha innan, tog ju inte med allt till Maysan när jag bodde där :)
Byxorna är från Gekås (jag har MYCKE från Gekås,haha!)



Tom mina mysiga stumpor kommer från Ullared ;)



Märkte att jag va röd om kinderna. Har ingen aning om varför eftersom vi inte varit ute, haha!





Neos kvällsoutfit ;) Pyjamas från Kappahl, Sheperd skor från Maxi.


Nu ska jag titta vidare på Biggest Loser! Makeover-week, love it!



Kommentarer
Postat av: Lina och Loke

Biggest loser är bara för bra!! :) Jag är oftast på löpbandet när jag kollar på det, storrar mig till max! :)Hoppas det är fint med er,

Kramar

2010-11-30 @ 20:29:14
URL: http://lokesfamilj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0