En slapp kväll med en film

Hej kära bloggläsare!

Jag hade minst sagt röven full igår när jag fixade till huset men jag hann och nu är nedanvåningen inflyttningsklar, bortsett från Neos rum som jag ska fixa till nu. Där ska bara dammsugas och dammas av och sen ska alla nya leksaker på plast! Neo kommer vara i himmelriket i sitt "nya" rum! Älskade ungen...

 

Jag och Linda hade en mysig filmkväll hemma hos mig och gick väl till sängs vid halv två och jag steg upp strax innan kl tio! Man tackar! De va längesen de skedde ;) Härligt att för bara en natt slippa gå upp och ge lillen nappen men jag saknar honom såklart nu och längtar tills jag ska hämta hem honom <3

 

Nu är det bara 9 dagar kvar tills Neo blir 1 år! Ofattbart att det har gått så fort...

Jag undar dock hur jag kommer må på självaste dagen...Allt är ju så annorlunda nu än va de va för ett år sedan. Det går inte en dag utan att jag tänker på hur mitt liv kunde sett ut just nu och hur lyckliga vi kunde varit...

Jocke kommer alltid vara så saknad men vissa dagar kommer det kännas mer och Neos födelsedag kommer nog vara en sådan dag. Att inte få ha sin pappa med när man växer upp...mitt hjärta värker så för Neos skull...


Jag hoppas att han en dag kommer ha en man han kan kalla "pappa"...Det är så viktigt för en liten kille som växer upp, att ha en manlig förebild.


Nog om de, jag måste ha styrka nu att fixa det sista innan lillen ska hem...


Varför ska vissa ha de så svårt här i livet medans andra glider på ett bananskal?


Kommentarer
Postat av: Becca-Mamma till Ellen

Vad skönt att du börjar komma i ordning. Kan tänka mej att Neo kommer bli så glad när han får se sitt nya rum :)

Det måste kännas jätte tufft för dej just nu. Men du verkar vara en helt underbar mamma. Och jag hoppas att du går en ljus framtid till mötes. Det förtjänar du verkligen!

Stor kram!

2010-11-07 @ 15:36:23
URL: http://booken.blogg.se/
Postat av: Jossan

Jag tittar in på din blogg ibland och tycker du är en stark och modig kvinna som har en alldeles underbar liten son. Jag tänker på er och önskar er allt gott. Grattis till din stora kille på hans stora dag.

2010-11-07 @ 17:36:53
URL: http://tarzansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0