Detaljer


Träningen avklarad och dubbdäcken på! Och Neo sussar gott nu så han ska orka med kalaset kl 17 :)



Nu när jag kom tillbaka till huset igen hittade jag mina favvo örhängen från "Rock by Sweden"! ÄLSKAR deras smycken! Jag funderar på att köpa nått till mig själv i julklapp därifrån ;) Dessa fick jag av Maysan (Jockes mamma) förra julen...eller de va kanske när jag fyllde år...? Ja, när jag fyllde år va de! :)



Såhär ser mina naglar ut just nu. Gjorde dom på Neos födelsedag och då fick det bli en ljus turkos!
Nästa gång blir det röd, passande för jul och nyår.



Detta bältet kommer från Gekås, 29:-. Piffar till en annars väldigt enkel kofta :)





Nu ska jag gå och fixa till håret, det sista som ska fixas sen är det bara att åka när Neopojken vaknar! Han ska ju givetvis ha kläder och så när han vaknar men JAG är iaf klar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0