Detaljer i huset

Vardagsrummet



Dessa fina bokstäverna ska jag ha på en hylla i vardagsrummet tillsammans med ett kort på min älskade Jocke <3 Han var ju KÄRLEK för mig.



Denna vasen är ett megafynd från Ge-Kås! 29 kronor! Kan ni fatta de?! ;) Den passar så perfekt in i mitt vita/bruna/turkosa vardagsrum.


Neos rum



Spar"grodan" i fönstret var en doppresent! Eftersom Neos tema och färg är grön så passar den in hur bra som helst...



Gardinerna i Neos rum hänger kvar sen förra ägaren men jag tycker de passar bra in och de små fjärilarna ger den ganska vanliga gardinen det lilla extra :)


Nu kom syrran och hennes kille Marcus!

Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag ser dig gåendes i hyllinge ibland både du & Neo är himla fina.

2010-11-13 @ 14:08:05
URL: http://teessiie.blogg.se/
Postat av: Linda

Superfint Ida! Ska bli kul att se det live snart ;-) Kram på er

2010-11-13 @ 15:52:06
Postat av: Linda

Superfint Ida! Ska bli kul att se det live snart ;-) Kram på er

2010-11-13 @ 15:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0