Blogg award


Jag vill tacka Rebecca och Susanne för att de givit mig en såkallad blogg award! Det värmer verkligen i hjärtat det ni skrev om mig.

Nu är så tanken att jag ska ge några awards. Jag kommer ge till två härliga tjejer.
Många av mina vänner har inte ens en blogg även om de verkligen skulle förtjäna en liten award!


  • Rebecca - Hon är en kollega till mig (de va henne jag fick en awards av) som nyligen blivit mamma till en liten dotter, Ellen, som kikade ut 5 veckor för tidigt. Du kämpar verkligen på bra med din lilla dotter, ser till att hon får det allra bästa! Alla vill vi våra barn väl men vissa tycker jag kämpar så mycket mer än andra och DU är en av dom!

 

  • Evelina - En mamma vars blogg jag följt i lite drygt ett år nu. Hon är en helt fantasktisk mamma åt sin lille Elion (10 dagar äldre än Neo) och bäst av allt, hon är så himla POSITIV hela tiden! Älskar att läsa hennes blogg för man slipper läsa en massa sura inlägg! Hon ser det ljusa i allt och det beundrar jag henne för. Jag önskar ibland att jag kunde vatt lite mer som henne.



(bild lånad från google.se)


Kommentarer
Postat av: Becca-Mamma till Ellen

Tusen tack Ida. Det värmde jätte mkt att läsa dom raderna! <3

2010-11-07 @ 20:22:11
URL: http://booken.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker att du är positiv trots det du varit med om! Du har en sån styrka tjejen! Klarar man sig igenom något sådant, klarar man sig igenom nästan allt! Älskar din blogg!!!

2010-11-07 @ 22:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0