Bättre


Jag mår bättre nu, tack och lov! Jag har också fått en del gjort här hemma och det är skönt, slipper jag ha de hängande över mig...Jag är en organiserad människa som ställer väldigt höga krav på mig själv och när det inte blir som jag vill blir jag stressad och vipps, magkatarr...:(

Jag försöker sänka mina egna krav, ibland lyckas det dock inte...

Ute är det förresten snöstorm (en liten snöstorm) så snart är det kanske dax att köpa en pulka? :) Jag älskar att leka i snön och nu har jag en väldigt speciell anledning att göra de...Neo!


Kommentarer
Postat av: Nini

Jag vill bara säga dig att jag beundrar dig som du kämpar på med huset, Neo och positiv energi. Det var väl mest det jag ville säga, man behöver höra det ibland.

Ta hand om er.

2010-11-21 @ 16:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0