Åter snö


God morron!

Återigen ligger snön vit på marken. Jag måste verkligen köpa vinterdäck NU! Varför har jag dratt ut på de så länge?! Illa illa...Får fixa med de i eftermiddag när jag e klar med träningen :)

Dagen är så gott som planerad. Halv elva ska jag möta upp Linda på gymmet för ett svettigt pass! Efter de ska vi hem till mig för dusch och lunch. Sen är det dax att bege sig in till stan. Jag har lovat Linda att göra henne sällskap när hon ska tatuera sig :) Spännande! I love tattos!



Alltså jag har en megastor uppfart...Denna bilden visar bara baksidan! Har en grusväg upp till huset också på ca 50 meter! Hur ska jag orka/hinna med att skotta denna i vinter då...?!


Kommentarer
Postat av: Lina och Loke

OOOOJ, vad stort du har det!! Jag vill också ha det så, en egen liten väg in till huset! I like :) Gott om plats, härligt! Dessvärre inte lika härligt att skotta som du säger.... Aja, ta hjälp av brodern din! Kram på er

2010-11-24 @ 08:53:29
URL: http://lokesfamilj.blohspot.com
Postat av: Carro

Hejsan! Jag måste bara få säga att du verkar vara en så fantastiskt stark tjej trots allt som hänt i ditt liv.

Jag hittade dig när jag läste någons blogg som hade länkat till dig och jag är så otroligt glad att jag valde att gå in och börja läsa din blogg och nu är jag fast :)

Ta hand om er!

2010-11-24 @ 09:39:51
URL: http://carolinefredriksson.blogg.se/
Postat av: Helena.

Jag har gått på e-berg, och rönnowska. Jobbar på Maxi på berga. Så om du var i Hasseslada förra året så kan det kanske ha varit då? ;D



Blev dock väldigt glad att du svarade. :)

2010-11-24 @ 21:28:27
URL: http://helenaskog.blogg.se/
Postat av: Maysan

Nackdelen är ju inte bara antalet meter det är att vägen är singel som gör jobbet MYCKET jobbigare. Jag ska hjälpa dig med en meter eller så :)

2010-11-25 @ 03:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0