Svar

1. Jag rökar för att klara av det jag måste gå igenom nu. Jag har för avsikt att sluta så fort jag inte behöver det mer. Började när detta hemska hände. Det är ett sätt för mig att bearbeta och det känns bra för stunden. Neo drabbas inte över huvud taget, han ä ju aldrig med och utsätts. Det skulle jag aldrig tillåta.

2. Jag har varit vid graven men Jocke är inte där. Jag känner honom inte där och kan därför inte prata med honom. Han kanske är där fysiskt men inte mer. Känner hans närvaro tydligare här hemma (hos svärföräldrarna). Jag vill inte be honom sluta med något som jag senare kan komma att tycka om och uppskatta. Som tex drömmarna.




Kommentarer
Postat av: Medmänniska

Hej Ida. Jo, jag förstår. Men det är så det är, så länge du ej går till grave & pratar med honom , på det sättet. Kommer du tyvärr drömma om honom .

Och det vill du väll inte?

Så mitt tips är åk till platsen där han är begravd. & Säg då att du ej vill att han besöker dig . För att du måste få va stark för Neo. Sen om du ej känner hans närvaro kan man förstå. Prova gör så som jag skrev ovan. Och du kommer sluta drömma om honom.

Lycka till.

2010-05-10 @ 09:19:06
Postat av: fråga

ska du inte behålla huset ?

2010-05-10 @ 10:04:40
Postat av: Anonym

:( hoppas du mår lite bättre iaf!

2010-05-10 @ 23:38:43
URL: http://liinasabina.blogg.se/
Postat av: Mia

Men, hallå!

Vad är detta för konstiga kommentarer?

Ni har nog aldrig drabbats av ngt som ens har mage att bry er om hus el hur Ida ska få ro om nätterna. Ida kommer nog på lösningar själv med hjälp av nära och kära.

Förlåt Ida för att jag lägger mig i. Blev bara så frustrerad av att människor har mindre att bry sig om. :(

Styrkekramar till dig!

2010-05-11 @ 10:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0