Stora "fixa-mitt-hus-dagen"

Imorse tyckte min lille grabb att det va morgon kl 06:15...det tyckte INTE hans mamma! Men, vad ska man göra? Bebis bestämmer! :)
Trött som en gnu gick jag upp och jag lovar, jag kunde stått upp och somnat! Kelade lite med Neo innan de va dax för morgonvälling för herr liten och frukost för moi. Jag hade planer på att sova lite till när det va dax för första "napen" men de hinns inte med, idag är de husröj som gäller kl. 10:00.

Jag ska få hjälp av släkt och vänner idag för att göra mitt hus klart för försäljning...Tack alla som ställer upp och ni som inte kan idag ska inte känna skuld! Jag vet hur gärna ni vill hjälpa till och jag uppskattar er enormt ändå! Jag gick ju faktiskt ut med detta så sent som i måndags så jag förstår om inte alla kan med så kort varsel :)

Så, kl 10:00 bär det av till huset...med blandade känslor. Men lika bra att få det gjort. Jag vill bara bli av med de nu och sen hitta ett nytt fint boende till mig och min son. Det kan bli svårt, jag vill inte ta första bästa. Det är många faktorer som ska stämma i ett boende när man har en liten bebis. Helst vill jag ha ett litet radhus med en liten trädgård, helst enplans och i Hyllinge. Jakten går vidare...


Svar på kommentar

frida om
Gick bra:

Va jobbar du med, skall du börja jobba heltid nu?

Jag jobbar på Ica Maxi på Råå, på färskvaruavdelningen och jag älskar mitt jobb! Har nog mycket att göra med personerna som jobbar där, alla är UNDERBARA! Vi har såå kul tillsammans.

Jag ska inte jobba heltid utan en dag i veckan. Får se efter sommaren hur jag känner om jag vill jobba mer än en dag men just nu är det lagom :)

 

Nu ska jag packa Neos skötväska och sen är det nog dax att gå! Hoppas lillkillen vaknar av sig själv så jag slipper väcka honom...

 

Ha en fin dag allesammans


Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta.
Tack för den underbara tid vi fick tillsammans även om den blev på tok för kort. Visst skulle vi få en hel drös med barn och bli gamla tillsammans? Hmm, all denna spekulation om HUR det kunde blivit hoppas jag inte tar kål på mig...Tankarna är min största fiende just nu!

Älskar dig, Joacim Erik Daniel Björk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0