Sovmorgon

Inatt har jag inte sovit så mycket eftersom sonen bökade runt en massa samt vakande titt som tätt, så är de ju vissa nätter. Så, jag fick sovmorgon till halv elva! Tack Maysan.

Idag ska jag bort till Apoteket för att inhandla en del nödvändigheter och i eftermiddag/kväll ska jag ta en prommis med Tess och ev kolla på hennes killes fotbollsmatch här ute i Hyllinge. Får se hur vädret är och om Neo vill ;) Svårt att bestämma när man har en liten, det blir till att göra som han vill ju.


Du ska veta att vi alla tänker på dig hela tiden men försöker att få vardagen att fungera trots att du inte är hos oss mer. Jag gör mitt bästa men ibland kommer verkligheten ifatt och jag mår piss och bara bölar. Det är tillåtet. Jag vet att du hatar mina tårar men de måste komma ut. Hoppas du har det gott där du är, troligen i bilhimlen. Hoppas du får köra alla de häftiga bilarna du drömde om <3 Evigt SAKNAD - KÄRLEK / Din älskling


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Fin blogg !!

stora kramar!!! =)

2010-05-03 @ 13:59:05
URL: http://caisalinnea.blogg.se/
Postat av: Helena.

Du är en mycket klok tjej, du tillåter dig själv till att sörja vilket definitivt är tillåtet. Alla styrkekramar till dig. Kram Helena.

2010-05-05 @ 23:31:41
URL: http://helenaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0