Sömnbrist

Dagarna som gått jag har inte fått vidare bra sömn...Skulle behöva sova en vecka för att få igen krafterna.
Jag har ett stort sug efter att bara sticka iväg, rymma långt långt bort...där jag kan flippa ur ett tag och bara vara ensam. När man har en son på 6 månader kan man inte de...Jag får skuldkänslor av att lämna honom.



Jag undrar hur det hade varit om Neo inte fanns...Hade det vatt enklare för mig...? Då hade jag kunnat spåra ur hur som helst...Nu får jag hålla det inne istället för att jag har ett ansvar. Tänk så exploderar jag? Kanske bättre att ta tag i det NU så man kan gå vidare sen, oladdad...Just nu känner jag att det kan brista vilken dag som helst.

Jag måste säga att jag vatt stark hittills...nu kanske det är dax att vara svag? Ingen höjdare om man tappar taget en dag när man inte är beredd. Jag känner hur det bubblar innombords...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0