Sol

Idag skiner solen utanför fönstret och de behöver vi verkligen. Hoppas att de kan hålla i sig, att regnet inte hittar oss idag.

Neo växer så fort, jag hänger inte med. Försöker lägga allt på minnet men de går ju inte. Igår träffade jag en liten flicka på 4 veckor och en liten pojke på 2½ månad och jag kunde ju inte fatta att de varit Neo bara för ett litet tag sedan...det är skrämmade så fort man "glömmer".


JAG ÄLSKAR MIN SKRUTT MEST AV ALLT PÅ HELA JORDEN <3 OCH JOCKE MEST AV ALLT I HIMLEN <3


Kommentarer
Postat av: J

Jag har suttit här och gråtit och läst dina inlägg. Du är så jävla stark och jag önskar dig och Neo det bästa i hela världen. Beklagar med hela mitt hjärta det hemska som skedde er och er enorma förlust.

Livet är så jävla orättvist. :(

2010-05-02 @ 20:46:32
Postat av: linda. w

hej, vi känner inte varandra, men halkade in på din blogg för ett tag sedan och har läst den sen dess, jag har en liten kille jag me anton han föddes den 25/10-09. och min stora pojke filip delar födelsedag me neo han heter filip och är född 01. ville bara igentligen skriva hej och sända dig en styrke kram.

2010-05-03 @ 00:25:28
URL: http://babyangel1982.soclog.se
Postat av: Medmänniska

Försök att njuta av lillkillen trots omständigheterna...tiden går så otroligt fort! Sol- och värmekramar till dig och din son!

2010-05-03 @ 12:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0