Regn och gnäll

Det har regnat mest hela dagen så vi har hållt oss ihomhus. Jag tar gärna en eller flera promenader varje dag men idag blir det ingen. Ser inte ut till att bli upphåll ikväll heller...


Neo har inte varit sig lik. Han har varit svårflörtad och sovit ganska mycket idag. Han hade lite feber imorse också men den försvann efter lite alvedon. Drömde inatt att det syntes 2 vassa bissingar, får se om den drömmen kanske blir sann inom kort!





Jocke min älskade. Känns som om du varit borta hur länge som helst men det har inte ens gått 2 månader...
Jag tänker ibland på dig och att du inte har en aning om vilket öde som drabbat oss. Det ger mig både tröst och sorg. Du lider inte, du sover ju bara. Det är skönt att du inte ser vår smärta för den hade du inte tyckt om.
Jag skulle bara vilja prata med dig om allt som hänt oss...så du kunde trösta mig. Jag saknar din varma famn att krypa upp i. Ibland får jag göra det i drömmarna men det blir ju inte samma sak. Då blir jag ju oftast ledsen dagen efter istället...

Du ska veta att vi ALDRIG glömmer dig och jag ska se till att Neo får den bästa tänkbara uppväxten! Du hade inte velat något annat, jag vet att du älskar DIN lille grabb. Han ska inte sakna något, förutom chansen att lära känna sin pappa. Han kommer känna dig genom oss men det kommer ju inte vara samma sak som om du varit med oss men vi ska göra vårt allra bästa! Jag LOVAR.

En dag ska vi känna lycka igen, trots att du inte finns hos oss.

Hoppas att du känner frid där du är och va inte orolig, jag ska se till att de j*vlarna får betala för vad som händ DIG.

Och vet du vad?! Självklart ska jag köpa den Audi du drömde om att vi skulle ha! Jag har tagit över ditt intresse av att kolla in bilar på Blocket :P Du hade varit sååå stolt över mig, det tror jag. Du kommer le ner från himlen när du ser vårt vrålåk :)

Massa massa massa kyssar till DIG finaste <3 Foverver rememberd, forever loved.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0