Kan de va sant?

Hur mycket skit ska en familj behöva ta? Nu säger jag "stopp", inte en grej till vi vill vara med om nu! Vi har tatt tillräckligt! TACK!

Jockes pappa blev påväg till jobb imorse påkörd av en lastbil med sin motorcykel. Han är okej, ligger på lasarettet med ett jack i skallen, brutna revben och en skadad axel. Tycker du vi tatt nog med skit, GUD? Inte för att DU finns men ändå...


Piss mög liv...


Nu ska jag pussa alla hejdå och tala om att jag älskar dom - hela tiden!! Fan, livet hänger på en förbannat skör tråd!!


Ta hand om varann...

Kommentarer
Postat av: Medmänniska

Nej nu räcker det!!! Ska pussa på "mina" idag när dom kommer hem...får sig en tankeställare ju...Tänker på er! Värme till er!

2010-05-28 @ 12:27:53
Postat av: Anncha

Hej Ida!

Ibland är det så att allt ska hända samtidigt men det är ju inte klokt vad ni ska behöva gå igenom hela tiden, nu måste det väl ändå räcka. Dina ord om att man skall pussa sina nära och kära varje dag stämmer men man glömmer det i vardagsstressen. Tänker på Er varje dag, och sänder massor av styrkekramar till Er alla.

2010-05-28 @ 14:50:15
Postat av: Jessica

Håller med dig!

Nu får det vara nog!

Finns inga ord, jag bara skakar på huvudet!

Finns här när du behöver!

Puss

2010-05-28 @ 17:55:25
URL: http://krankenschwester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0