Huvudvärk

Dagen började med en massa gråt och det har resulterat i en ihängande huvudvärk...Ska proppa i mig lite piller innan det är dax för shopping med tjejerna i Lödde.

Neo vaknade kl 6 imorse vilket jag tycker är för tidigt. Han brukar vakna runt sju vilket är perfekt :)

Annars inte mycket nytt att rapportera...



Igår va de 6 veckor sedan min fina Jocke lämnade oss...:( Inatt besökte han mig i mina drömmar...Jocke - jag vill drömma om dig men det är för svårt. Dagen blir inge bra efteråt...Om du kunde vänta ett litet tag till med att besöka mig? Det kommer komma en dag då jag kan drömma om dig utan att må dåligt dagen efter...KYSS min älskade <3 Älskad för evigt

Kommentarer
Postat av: ellinore

åh! jag brukar vara inne på din blogg o läsa, tycker du skriver så himla fint! Men man vet inte riktigt vad man ska skriva, för man kan ändå inte förstå! Men jag blir så j*vla ledsen för din skull! Jag gråter som ett litet barn, för jag tycker det är så orättvist, att ni som hade börjat er resa tillsammans att den skulle sluta såhär! Men jag tycker du är så himla stark, o du ska vara så glad o stolt över er fina son!! kram!

2010-05-05 @ 22:19:39
Postat av: Cissi

Hej Ida.

Jag glömmer inte den morgonen jag slog upp tidningen och fick läsa om denna tragiska händelse, den slog kaffe koppen ur näven på mig. Jag kände inte Jocke men mitt hjärta slog ett extra slag. Hur i helvete kan detta få hända?? Hur i helvete kan en älskvärd son, sambo & pappa få lov att lämna denna jord?? Jag följer din blogg varje dag, eller flera gånger om dagen, jag har besökt Jockes grav för visa mitt stöd.

Jag kan inte i min vildaste fantasi förstå hur ni känner eller mår därför lägger jag det till sidan. Vad jag läser i din blogg är du en tuff tjej & en underbar mamma så alla mina tankar går varje dag till er. Det kommer komma en dag då du kan känna glädje i ditt liv igen, men stressa inte på utan ta din tid du behöver och lite därtill. Du ska veta vi e många som varje dag ger dig & Neo kramar och fina tankar. Massa tankar & kramar från mig

2010-05-05 @ 22:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0