Heldag borta



Idag ska vi nog vara borta hela dagen. Nonne (Neos farfar) har "Springbreak" på sin firma (billjud) så vi ska hänga där, jag och Neo. Jag ska hjälpa till i den mån jag kan, jag är ju först och främst mams till Neo ;)

Igår vände Neo sig från rygg till mage för första gången! Oj så stolt jag blev! Dock såg jag inte de utan när jag tittade ner låg han helt plötsligt på magen...Jag och farmor försökte förjäves få honom till att göra de igen men icke! Varför anstränga sig när man kan ligga och "päääsa" ;)

Sen kan han sitta ganska bra nu också, dock inte på golvet och han behöver ju lite stöd än men snart så...ja då springer han väl! haha



Vi saknar dig så ofantligt mycket Jocke! Neo saknar sin paps...
Man kan inte annat än att sakna en underbar människa som du <3


Kommentarer
Postat av: Lina

Söt lille Neo är!!! Jaa, det gäller att njuta av den här "bebis" tiden snart går han som sagt!! :) Men det är härligt det med... :) Massa kramar till er båda

2010-05-01 @ 13:41:30
URL: http://lokesfamilj.blogspot.com
Postat av: Linda

Åh, duktiga Neo! Tänkte väl att det inte skulle ta lång tid innan det var dags. Det syntes sist.

Hoppas ni får en fin dag tillsammans.



Puss & kram

2010-05-01 @ 17:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0