Banken nästa

Idag ska jag till banken och fixa med lån och pengar...kul.

Natten har inte varit som den brukar. Neo vaknade vid strax innan tre och ville inte somna. Efter en stund plockade jag upp honom till mig och då märkte jag att han va jättevarm! Stackaren hade feber...38,9 grader. Han fick en ny blöja och alvedon sen tog det ca 1 timme innan han somnade. Han va inte ledsen eller så, han kunde bara inte somna. Idag är febern som bortblåst, tack och lov. Hoppas han klarar sig från sjukdom.


Kommentarer
Postat av: Annica

Usch ja, kan tänka mig att det är mycket att greja med när ens sambo/man går bort, jag skulle inte ens veta var jag skulle börja, men sånt får man kanske hjälp med från kommunen eller vem det nu är? Läser din blogg varje dag och följer dig i din bearbetning av detta som har hänt och du verkar vara otroligt stark! Önskar dock det kunde göras ogjort... Ta hand om dig! styrkekramar från en medmänniska.

2010-05-11 @ 14:10:30
Postat av: Anncha

Hej Ida!

Kan vara tänder som är på väg, då brukar de små liven få lite feber, hoppas det är det och inte något annat.

Sänder styrkekramar

2010-05-11 @ 15:55:40
Postat av: Annica L

Hej Ida.

Har två små killar själv, och för mig är natt feber ett fenomen jag inte riktigt kan förstå. De kan ha hög feber natte tid, och sen på dagen är det som bortblåst o så blir det inte mer. Händer här lite då och då. Kram

2010-05-11 @ 19:52:19
Postat av: Josefine

Läser din blogg ofta och tänker mycket på dig och allt som har hänt! Det är så orättvist. Hoppas lilla Neo inte blir sjuk, han är så otroligt söt måste jag säga :) Kämpa på! Kram

2010-05-11 @ 20:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0