8:25

Idag sov min lille goding till 8:25! Visserligen vaknade han en sväng efter han lagt sig igårkväll och somnade väl vid 22:30 tiden men ändå! Skönt med sovmorgon till halv nio ;) Även om han somnar sent så brukar han vakna vid samma tid, ca 7:00 men jag tackar och tar emot!


Nu är det snart dax för mig att jobba igen. På fredag börjar jag. Ska bli kul. Jag saknar ju de galningarna jag jobbar med ;)


Idag blev det en sväng på stan med Challe. Vi käkade lunch på Mezo, kollade in några affärer och sen blev det en alkoholfri drink på Hampan. Vädret va underbart så vi satt ute och mös. Neo va självklart med oss och han verkade ha det hur kul som helst. Han tycker nog om att vara ute i friska luften men vem gillar inte de? :)



Jocke - min andra hälft. Miss u so much. Words are not enough...

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ska Neo passas av sina mor & farföräldrar då?

2010-05-19 @ 18:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0