2 månader

Idag är det 2 månader sedan Jocke dog...Jag funderar fortfarande på hur det kan vara möjligt att en så underbar människa skulle behöva dö? Det borde vara fysisk omöjligt :( Älskar dig, alltid.

Det går inte en dag utan att jag saknar dig Jocke. Usch, det är mycket svåra beslut jag har framför mig och det är inte lätt att ta alla dessa själv. Önskar att du va här och hjälpte mig och att allt va som vanligt...MEN det går inte, nu är det som de e.

Det här med huset...det är INTE lätt. Nu har jag börjat vela om jag vill ha kvar de eller inte. Jag tror att det bästa är att vänta med försäljning tills jag är 100% övertygad om att jag inte vill bo kvar. Som ni säger, när det väl är sålt finns det ingen återvändo...:/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0