Vår onsdag

HEJ BLOGGEN

Idag vaknade lillkillen kl 6 när pappa skulle upp. Han va glad som en solstråle som vanligt! :)
Vi va vakna till kl 8 när Neo ville sova igen så vi la oss och nannade till kl 10 ;) Mysigt som alltid!

Idag har vi hunnit med två promenader, en där jag gick inom Maxi och handlade lite. Skönt att komma ut och röra på sig ordentligt!
Annars har jag strukit och hängt upp gardiner och plockat med massa annat smått. Har fått ganska mycket gjort idag faktiskt. Neo har varit på solskenshumör hela dagen :D

Nu tittar vi på "Halv åtta hos mig" och Neo nattades precis. Han har blivit sååå trött tidigt på kvällarna nu men det är bara bra. Jag har hellre en sovande bebis nu och går upp kl 6 ;)

//Babymom - Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0