Torsdag

GODMIDDAG!

Idag startade dagen vid strax efter 7. Neo tog sovrekord inatt med 19.30 till 07.00 ;) (Han kunde somnat tidigare också, han åt halva flaskan i sömnen!) Dock vaknar han ju en massa på natten för att nappen ska in men duktigt ändå!

Idag har jag fått hjälp av svärmor att handla lite till dopet som vi ska ha på söndag. Det enda som vi egentligen behövde fixa är allt som ska ätas + servetter resten fixar församlingen :) Såsom dukning, städning, servering mm. Underbart skönt att få allting serverat tycker jag! Bara att gå från kyskan och sätta sig och äta och sen åka därifrån ;)

Nu vaknade lillkillen så han ska få mat. Igår va de förresten premiär för smakis för honom och det blev gröt. Det mesta åkte nog ut tror jag ;) Men en smakis idag igen får det bli!

Imorron är det äntligen fredag igen, najs! Då är det fredagsmys och jag är sugen på att laga en riktigt god middag. Förslag?!

Annars idag inga direkta planer. Vi ska lämna dricka mm på församligen kl 17. Innan de blir det nog pyssel hemma och en prommis nästa gång Neo blir tröttis!

Nu är det mattajm för både mamma och bebis!

//Babymom - Ida


Kommentarer
Postat av: Katarina- mamma till Evelina och Elias.

Då får dom samma dopdag! :) Vad ska ni bjuda på? Här blir de smörgåstårta! :) Bara att slänga fram det och hugga in! :) Skönt att få allt fixat! Elias äter som en häst, en halv burk + efterrätt +100ml välling! :)



Fläskfilé e alltid gott! Jag brukar krydda det med pepper mix och sen helsteka under lock. Sen slänger jag i grädde i skyn och reder lite. Mums! Potatisgratäng med paprika i rekomenderar jag stark!! :) Ha en trevlig helg!

2010-03-18 @ 13:59:51
URL: http://mittlivsommammaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0