Snabbis!

Kör ett litet snabbt inlägg!
Svarar på denna kommentaren först:

Camilla om Yey för bärselen:

Hej Ida.

1) Vad var ditt första graviditets tecken då du var gravid med söta Neo?
2)Hur långt gången var du då?
3) Hur länge vänta du innan du gjort ett grav-test?
Tack i förhand ... mvh/Camilla.
P.s skönt att ni äntligen har flyttat. Hoppas ni trivs trots att det kan va mkt i början! :)



1. Det enda tecknet jag hade var utebliven mens. Tänker jag efter nu så kanske jag va lite trött också men de förknippade jag inte med graviditet just då.

2. Jag va i vecka 6 (cirka) när jag fick reda på att jag va med barn :)

3. Jag tror jag väntade en vecka från det att misstanke väckts hos mig att jag kunde va med barn tills ett grav-test gjordes :)

Hoppas att det svarar på dina frågor Camilla!



Dagen här har vatt UNDERBAR! Jag har haft besök av en nära vän och vi har snackat en massa och även tatt en tripp till vårt köpcenter "Familia". Upptäckte idag att Zäta Kids öppnat där och därmed kan jag köpa barnkläder från "nameit" utan att behöva beställa via internet! Pörfekt! ;) Köpte två skarfs till Neo, bilder kommer imorron!

Nu ska jag ner till männen i mitt liv <3

//Babymom - Ida




Kommentarer
Postat av: Charlotte

Tack för en underbar dag i dag... Jag får skicka bilderna en dag till dig :)

Pussen!

2010-03-03 @ 23:53:48
URL: http://mizzsweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0