Pimp my shoe



Eftersom bebis nu både dreglar och småspyr mer än innan går det åt massor med haklappar och skarfsar och dessa två köptes alltså igår. Underbart fina skafrsen från 'nameit' är en klar favorit, hos mamma iaf ;) 'Party animal' från Lindex får användas på lördag eftersom det är festens dag nr. 1 (och då ska mamma faktiskt ut utan man och bebis och slå klackarna i taket...mysko men jag längtar!) 



Neo hade lite svårt att somna nu på eftermiddagen (vilket han haft nu ett tag) så efter att han småslumrat och skrikit sisådär en timme så la jag honom på sidan i soffan och snosade lite med honom och då somnade han in gott! Trots att mamma satt och pysslade bredvid vaknade han inte :)



...och detta var vad jag pysslade med medans Neo sov sött bredvid. Skorna är köpta med endast de tre öglorna på så jag "pimpade" mina nya festklackar med två kedjor. Tycker det blev ganska najs. Dessa skall användas på lördag. AJ MINA FÖTTER! ;)

Nu ska jag ner till min egna tvättstuga och plocka! Neo får hänga på i selen ;)

//Babymom - Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0