Onsdag

GODMORGON!

Inatt har Neo bökat runt som bara den från kl 02 till 06 och sen fick han komma och sova resten av morgonen hos mamma. Jag har alltså inte sovit så bra inatt men känner mig ändå hyfsat pigg :) Vet inte varför Neo börjat fara runt som bara den nu (värre än innan) men det är väl ännu en utvecklingsfas. Han kastar upp benen och slå sedan i dom i madrassen igen. Det låter - HÖGT!
Jag är iaf glad att han inte äter på natten (dock gjorde han de i förrgår natt) för man slipper "upp" på ett annat sätt :)

Idag vet jag bara att vi måste handla lite såsom mjälk, bröd, smör mm.
Nu ska jag gå ner med lillen. Fattar inte varför han inte gillar när mamma sitter vid datorn :P

//Babymom - Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0