Onsdag - halvlek

GODMORGON!

Idag är det en bättre morgon än va de va igår! Jag har inte ont i huvudet längre vilket är skönt! Dock är jag väldigt trött så jag bara väntar in att Neo ska bli trött igen så vi kan somna om tätt intill varann! :) Så mysig vår egen sovstund tillsammans på morgon/förmiddag. Jag kunde ju iofs fått gjort en massa saker undertiden han sover som att diska, duscha, tvätta mm men jag tycker VÅR tid tillsamman är mycket viktigare, allt annat kan faktiskt vänta :)


Dagens myyysunge <3

Låter som om en liten fis börjar bli nannig igen här bredvid, yes! ;) Nu ska det mysas till tusen!

I eftermiddag kommer en vän på besök. Har inte träffat henne på över en månad pga olika omständigheter så de ska verkligen bli kul att ses igen!

//Babymom - Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0