Ny vecka

GOD MORGON M Å N D A G!

Idag startar en ny vecka som troligtvis kommer gå lika snabbt som alla andra! Denna veckan finns det knappt något inplanerat, jag vet bara att jag vill hälsa på på mitt jobb och handla lite på bokrean (visst är den nu?) till Neo. Vi läser ju sagor och sjunger varje kväll nu och de få böcker vi har är jag nu trött på! ;) Neo är nog lika glad för tillfället, haha!

Ska försöka skriva lite om det fiiina dopet vi hade igår och slänga in en bild eller två senare i eftermiddag. Vi hade ju som sagt en wonderful dag igår :)

Jag skulle vilja ta en prommis idag också men det bara regnar. Visst, de finns ju kläder och skydd till vagnen så jag får se hur vi gör :) Neo behöver ju komma ut en sväng och hans mamma likaså!

Nu börjar lillfisen bli uttråkad här bredvid hör jag och kanske en aningen trötter igen...? Hoppas, så vi kan gosa ner oss under täcket igen, känner att det är en SÅN dag idag ;)

//Babymom - Ida


Kommentarer
Postat av: josephine

hej Ida



Bokrean har varit igång sen slutet av feb så jag hoppas du kan hitta något fortfarande så inte allt det bra är slut. Kram

2010-03-22 @ 08:09:15
Postat av: Johanna - mamma till Leia

sv: Ja, vi har lite blandat. Fint med vitt också.

2010-03-22 @ 08:19:06
URL: http://johannaostblom.blogg.se/
Postat av: Katarina- mamma till Evelina och Elias.

Hej! Har satt lösen på min blogg.. Du får gärna lösenordet om du vill fortsätta läsa! :) Skicka ett mail så skickar jag det till dig! :) Kram

2010-03-23 @ 08:08:20
URL: http://mittlivsommammaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0